Четверг, 21.11.2024, 23:51
Приветствую Вас Гость | RSS

Аватары и анимация на GIFr.ru

pervaya.schkola@mail.ru

Сайт менюі
Қысқа хабарлама
Көрсеткіш

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Мұғалімдерге » Сабақ талдауын жасау

В категории материалов: 1
Показано материалов: 1-1

                                 Сабақты талдау үлгiсi

 

I ҮДМ талдау (сабақтың үшбiрыңғай дидактикалық мақсаты)

  • ҮДМ қалыптастырудың нақты,қысқа, қарапайымдылығын анықтау, оған соңғы нәтиже берiлдi ме (неге жету керек, ненi үйрету керек, ненi үйрену керек)
  • Берiлген сабақ мақсатының қандай байланысы тақырыптың жалпы мақсатында бар екендiгiн анықтау;
  • Мұғалiм өзiндегi мақсатты сезiну дәрежесiн анықтау;
  • Үшбiрыңғай дидактикалық мақсаттағы бiлiм аспектiсiмен тәрбиелеу және дамыту аспектiснiң сәйкестiгiн анықтау;
  • Оқушылар үшiн сабақ мақсатының қай шамада түсiнiктi және жете қалыптастырылғанын  бағалау, олар оны түсiндi ме, сезiндi ме?

II Оқу материалының мазмұнын талдау

  • Оқу бағдарламасының талабына сай оқу материалының сәйкестiлiгiн анықтау;
  • Оның ұтымдылығын , бiрiздiлiгiн, орналасуын, байланыстылығын анықтау, өткен тақырыпқа кейiнгi түсiнiктiң тiрегi;
  • Материалды қарауда басты ойды көрсету мүмкiндiгi берiлдi ме, соны қарау керек;

Оқу материалы мазмұнының мүмкiндiк деңгейiн анықтау

  • ​қарапайымдылық;
  • түсiнiктiлiк;
  • жеңiлдiктiң болмауы,
  • қиындықтың мүмкiндiк деңгейi;

 

● Берiлген оқу материалына тәрбиелiк мүмкiндiктi енгiзу;

● Оқушыларды дамыту үшiн оқу материалы мазмұнының  мүмкiндiгiн қарау, берiлген оқу материалының негiзiнде ҮДМ дамыту аспектiсiне қандай жолмен жетуге болады?

● Оқу материалындағы теориялық бөлiмнiң практикалық бөлiммен байланысын анықтау немесе керiсiнше;

● Оқу материалының көңiлге қонымдылығын анықтау;

  • жалпы мен жекенiң сәйкестiлiгiн;
  • терминологияның бiрұғымдылығын,
  • қайталаудың болмауы;

● Оқу материалының тұтастылық, байланыстылық мазмұнына баға беру;

● Жалпы бiлiм мен кәсiби даярлаудың бiр – бiрiмен байланысын бағалау мазмұн бойынша пәнаралық байланыс (проблемалық жағдай туғызу үшiн тiрек есебiнде аралас пән бойынша бiлiмдi пайдалану, өндiрiстiк мазмұнмен мәтiндердi және тапсырмаларды пайдалану)

● Сабақтың ақпараттық кеңiстiгiн бағалау, материалдың жеткiлiктi (тиiмдi) көлемi,әр түрлi бiлiм көздерiн пайдалану, ОТҚ дидактикалық материалдар  (қай кезеңде және қандай мақсатпен)

III Оқыту әдiсi

● Қандай жалпы оқыту әдiстерi пайдаланылды және олардың педагогикалық мақсаттылығы;

● Осы әдiстердi пайдалану кезiнде мұғалiмдер мен оқушылардың iс - әрекетiнiң сипаттамасы қандай;

● Оқушылардың танымдылық iс - әрекетi активизация әдiсiн бағалау (реппродуктивтi, продуктивтi, жиi iздену, проблемалық, зерттеушiлiк)

● Оқу материалының мазмұнына оқыту әдiсiнiң сәйкестiлiгiн оны меңгертудегi қажеттi жүйенi қамтамасыз етудi айқындау;

● Топтағы оқушылардың мүмкiншiлiктерiне шынайы оқыту әдiсiнiң қаншалықты сәйкес келетiндiгiн анықтау;

● Мұғалiмнiң осы әдiстiң жүйесiн пайдалану кезiнде алынған оқушылардың бiлiмiн талдау арқылы әдiстiң нәтижелiлiгiн анықтау;

IV Мұғалiмнiң қызметi

● Мұғалiм қызметiнiң  сипаттамасын анықтау, информатор мұғалiм немесе танымдылық процесiн ұйымдастырушы

● Сабақта оқушылармен қайта байланыс болды ма, оның тиiмдiлiгi

● Мұғалiмнiң сөз сапасы (тиiмдiлiк қарқыны, дауыс мәнерi, бейнелiк, сезiмдiк)

● Оқушылардың iс - әрекетi мен сабақты басқару стилiнiң дұрыс таңдауына және оқушыларға деген қарым – қатынасы бойынша мұғалiм ұстанымы;

● Сабаққа тәрбиенiң әсерi:

- оқу материалы мазмұнына тәрбиелiк мүмкiншiлiктердi пайдалану

-  мұғалiм тұлғасының тәрбиелiк мағынасы  және оның сабақтағы қызметi,

 V Сабақтағы оқушылар қызметi

● Танымдылық қызметке оқушыларды қосу;

● Бiлiм актуализациясы (оқу материалында басты ойдың бiлiктiлiгiн көрсету, салыстыру, жалпылау, талдау)

● Сабақта оқушылардың өзiндiк дәрежесi;

● Ұжымдық жұмыстың, қарым – қатынастың қызметтестiк дағдысын дамыту

● Оқушыларға оқу жүктемесiнiң, оқу еңбек мәдениетiнiң жеткiлiктiлiгi

   VI Үй тапсырмасы

● Сабақтағы үй тапсырмасының ұтымдылығы;

● Үй тапсырмасын орындаудағы түсiндiрме сапасының болуы;

● Үй тапсырмасының қандай түрi ұсынылды  (мiндеттi,таңдау бойынша, өз еркiмен, озық, шығармашылық, дифференциалдық)

●Үй тапсырмасы мазмұнындағы басты ойға бағдар жасау

VII Сабақ бойынша жалпы тұжырымдама

● Сабақ мақсатына жеттi

● Сабақ мақсатына жеткен жоқ

●  Сабақ мақсатына жартылай жеттi

 VIII Сабақ әдiстемесiнде (технологиясында) шеберлiктi жетiлдiру, сабақты дидактикамен қамтамасыз ету, ақпарат кеңiстiгiн кеңейту, оқушылардың танымдылық қызметiн ұйымдастыру бойынша мұғалiмге ұсыныс.

 


Сайтқа кіру
Іздеу

Средняя общеобразовательная школа №1
Бесплатный хостинг uCoz